2013/08/25

Lepší zůstanou - postřehy z prvních dnů VyVolených

Zdroj: Google images
Začalo to, po čem někteří na sociálních sítích řvali už několik let. Po osmi letech se mi trochu vrací vzpomínky na první díl této reality show. Byla to sobota a já netrpělivě už 10 minut před osmou sledoval televizi a očekával, že na naše obrazovky vstoupí něco velkého. Něco velkého, o čem se bude mluvit. A bylo tomu tak. Nebudu tady a teď připomínat úspěšnou první řadu, která zajistila Primě opravdu velký vzestup na televizním trhu a to hlavně nad komerční Novou, která se svým Velkým Bratrem tak trochu neuspěla a byla to vždy taková ta "fekální" show.


Jak už jsem napsal, na novou řadu VyVolených budu koukat hlavně kvůli moderátorce. Právě ona je ta, která mě k té televizní obrazovce přitáhne. Pamatujete, jak ještě před těmi osmi lety nebyl internet zatím žádná sláva? Teď je tomu samozřejmě jinak. Nemusíme čekat až do večera na rekapitulace, ale kdykoliv ve dne, v noci do vily nahlédnout a to pomocí 4 kamer, které jsou zdarma přístupné na oficiálním webu. To je rozdíl oproti předchozím řadám - tam byly kamery zpoplatněny.

Když už jsem narazil na ty rekapitulace. Docela mi vadí, že některé z nich jsou na Prima LOVE až pomalu k noci a jejich záznam na internetu můžeme očekávat až k večerním hodinám druhého dne. Možná je to tak naschvál. Třeba tak Prima chce, aby se lidi koukali více na LIVE kamery. Ten, kdo si nemůže zapnout z nějakého důvodu živý stream, má k dispozici také textovou verzi toho, co se právě ve vily děje. Ovšem i to má své mínus. Chápu, že ti, kteří to píšou mají plné ruce práce a tady taky rozhoduje rychlost, ale mohli by si po sobě svůj "vyvolený-tweet" přečíst. Tolik chyb jsem snad naposledy viděl v mém článku.

Co se týče samotných účastníků a nájemníků vily. Jsem s volbou spokojen, až na dvě osoby. Tou první je stále chodící Martin, který jasně vypadá, že ho to tam prostě nebaví a tou druhou osobou je Tomáš. K tomu asi komentář nepotřebuju, jen mi tam prostě nesedí.
Zatím to vypadá, že spolubydlící jsou na sebe milí a snaží sami sebe poznat. To ale ovšem vadí ex-vyvolenému Vladkovi, který je z té nudy tak unuděn, že neví co dělat. Těším se, až se hra rozběhne a každý začne taktizovat. Možná Vladko bude právě ten, který půjde jako první do duelu. Neříkejte mi, že by mu ostatní dovolili i podruhé vyhrát.

Tak či onak, můžeme očekávat, že letošní VyVolení asi budou naprosto poslední a další řady se už v budoucnu nedočkáme. Ke zrušení přispívá i televizní sledovanost, která je podle mého na dnešní dobu zatím docela dobrá, ale co na to řekne televize. Já sám každopádně na VyVolené koukat budu, protože je to něco na co jsem koukal rád a rád taky vzpomínám.


Žádné komentáře:

Okomentovat