2013/08/06

Jirka je v nemocnici a pise denicek: Den prvni - hlavne ze jde wifi

Tak po par tydnech, co jsem mel zazivaci problemy jsem nakonec skoncil v nemocnici na pozorovani. Budou mi pry testovat snad uplne vsechno a mezi jednotlivymi testy je tolik casu, proto jsem se rozhodl zacit psat nemocnicni denicek. Jako mlady clovek tu mam notebook i iPad takze obcas budu psat s diakritikou a obcas bez :).

Nechci Vas nejak zatezovat tim, proc tu jsem. Zamerim se spis na zivot v nemocnici. Mozna by se jeste patrilo zmitit, ze lezim na Internim oddeleni v Litomysli.



08:30 - Tak jo, jsem tu. Sbalen asi tak na mesic i kdyz mi doktorka slibila, ze si me tu nechaji pouze do nedele. I tak to je docela dlouho, protoze jsem v nemocnici byl naposledy kdyz mi bylo asi tak 5. To byla v te dobe nejaka mononukleoza tusim.

08:45 - Uz jsem na pokoji. Je nas tu sest - starsi pan, starsi pan, starsi pan, starsi pan, pak nejaky Anglican a ja.

09:00 - Prichazi mlada studentka a sepisujeme spolu takove ty prijimaci papiry. Ptam se na wifi pripojeni. Odpovedela mi, ze neni technicky typ, ze jsem prvni kdo se na to pta, ale ze se zepta.

10:00 - Prichazi pani doktorka a ja letim na takove to podrobnejsi vysetreni. Nic prijemneho - pan doktor, ktery tam s ni byl tak mi sahal na vlasy!! Ano, na moje vlasy!!

10:15 - Jsem opet na pokoji a dobiha sestricka s cajem. Pry pokud se mi bude zdat dost sladky tak mi ho hned zredi vodou. Ptam se znovu na wifi.

10:30 - Tak wifi je ready a dostavam heslo. 40 korun za den. No posudte sami za jednu carku signalu jestli to je malo nebo hodne.

10:40 - Prichazi najevo ze ten Anglican ktery tu lezi je vlastne Polak. Komunikuje ale se setrickama anglicky. Nekdy ta konverzace je opravdu vtipna. "Is betrrr then morning?"

11:30 - A je tu obed. Docela se bojim co se skryva na taliri, protoze kdyz posloucham od jinych lidi, jake je nemocnici jidlo..... Tak je to rajska. Ta je ok, tu mam rad. Pan co ale odkryl poklicku prohlasil:"Zase rajska? Jsem tu tri dny a uz ji mam podruhe."

14:00 - Pribehla sestricka. Presvedcit se, jesli wifi slape.

15:00 - Tak tu mam navstevu a jdeme do mistniho kiosku. Dal jsem si chlebicek. Nevim ale jestli ho muzu. Šárka mi prinesla taky nejake knizky anglictiny - budu se ucit!!

16:30 - Prichazi mamka. STOP

17:45 - Dostavam veceri. 3 rohliky a sunkovou penu. Tak asi jsem ten chlebicek v bufetu mohl.

Ted uz se asi budu chystat do sprchy a valet se do rana na luzku. Zazitky z noci tu budou zitra :).

Žádné komentáře:

Okomentovat