2013/08/08

Jirka je v nemocnici a pise denicek: Den treti - a jde se do finale

Zacinam treti den, ovsem na uvod se vratim do nocnich hodin tohoto dne. Mel jsem v noci hudebni predstaveni. Vsichni panove, co tu jsou na pokoji, chrapali. Neskutecne moc nahlas a v jednu chvili jsem mel pocit, ze jeden z nich se hodne moc tim musi dusit. Mohli by vytvorit nejake chrapajici trio a jit s tim na youtube. Tak aspon vim, jaka me ceka budoucnout.

06:15 - Sestricka me budi s tim, ze mi doleje teply caj, abych mel plno, kdyz pujdu na ultrazvuk. Jeden ze starsich panu se me pta, jak jsem se vyspal a doplnil to otazkou - Jako doma?....no jasne v nemocnici se vyspim jako doma...

07:50 - Odchazim na ultrazvuk, kde me pani doktorka snimkovala, ale pod uplne blbym jmenem. Tesi me, Dolezal. Jeste mi pry udelaji rentgen, at to maji vsechno.

07:50 - Doktorka na ultrazvuku mě sjela, že prý jsem málo pil. /// Haloo, sakra já jsem asi od půlnoci držel močák, abyste toho tam měla co nejvíc a ještě si stěžujete, že to je málo. Mám Vám ukázat jak toho tam mám hodně? ///

09:00 - Na pokoj dorazila jedna z nejhorších sester tady a odnáší mi bezlepkový chleba, který jsem měl na pokoji. Podotkl jsem ji, že se vůbec nedal strávit a že jsem teda jedl o dost lepší, bezlepkový, a chutnal úplně normálně. No, ona odchází se slovy: "Tak to máte blbý, ke snídani máte úplně ten stejnej".

10:00 - Přichází má ošetřující doktorka a oznámila mi, že odpoledne můžu vypadnout. Ovšem, že můžu v úterý očekávat kolonoskopii. Dodává ještě, že se mi moc omlouvá za to, že mi omylem řekla "čau", když jsem ji zdravil na chodbě. //dost se smějeme//

11:00 - A je tu pravidelná rubrika "Rady staršího pána!". Nechám pro tuto rubriku příště vyrobit i vlastní znělku. Bavíme se o bezlepkové dietě. To by nebyl on, kdyby samozřejmě neměl někoho v rodině, kdo ji má.

11:30 - Oběd. Tentokrát nebudu komentovat oběd.

13:20 - Přichází nutriční poradkyně, která mi radí s bezlepkovou dietou. Ne že bych měl celiakii, ale mám to zkusit dodržovat, kdyby z testů pak přišel výsledek, který by to potvrzoval.

13:45 - Nějakej ukrajinec, uklízeč, mě vypakoval z pokoje ať jdu čekat na chodbu! dík.

14:37:54 - Maminkáááááááááááááááá

A to je konec. Jsem docela rád, že se můžu jít konečně natáhnout k sobě do pokoje a spát jak dlouho chci a že mě nikdo nebude budit v 6 ráno, abych načůral do týhle nádoby.

Musím ale moc - !!! - poděkovat personálu, protože ten, až na nějaké výjimky, byl boží.

1 komentář: