2013/03/10

Tady se točila Gilmorova děvčata a Pretty Little Liars

Můj poslední článek o ulici, kde se točilo známé americké drama Zoufalé manželky, mě natolik nabudil k tomu, abych virtuálně začal hledat další zajímavá místa, kde se rodilo spoustu dalších seriálů - dnes seriály Gilmorova děvčata a Pretty Little Liars. Pro tyto informace a obrázky ovšem nemusíme jít tak daleko, točí se totiž pouze pár bloků od scény Zoufalek, dokonce GG a PLL se točí na úplně stejném místě (v případě Gilmorek už by se spíše hodilo použít minulý čas).

Stars Hollow v Connecticutu a Rosewood v Pennsylvanii - jiné státy, jiné města, jiné ulice, ovšem v Hollywoodu jsou na jednom stejném místě - vítejte na Midwest Street. Na místech, kde se v roce 2000 začal točit seriál Gilmorova děvčata se aktuálně rodí seriál, který je nazýván jako Zoufalé manželky pro teenagery - Pretty Little Liars.


Začněme na místě, kde se nám otevírá rychlé občerstvení U Luka (Luke's Diner). Ovšem ten už ani ve filmových kulisách neexistuje. Nově je zde "otevřena" restaurace Apple Rose Grille, kam občas chodí postavy z PLL.


Další velká změna nás čeká v domě Kim a zároveň v antikvariátu její matky. Tento dům byl v Gilmorových děvčatech jasně žlutý, ten už ale žlutý není. Je modrý a žije zde Emily (PLL).



 A kde bydlí samotní Gilmorky?



Bohužel jsem nenašel dům, kde žije třeba Aria nebo Spencer, každopádně se povídejte na jiná místa. Na prvním obrázku je dům Sookie (GG), na druhém pak dům, ve kterém žije Jena a Toby (PLL). Třetí obrázek je pak dům, ve kterém v GG žil otec Rory (Christopher) a kde aktuálně bydlí Hanna (PLL).





To byly tedy domy, teď se podívejme na veřejná místa. Poznáváte tento kostel a park? Obě místa se objevují v obou seriálech. Na dalších dvou obrázcích je pak Lost Woods Resort, kde se odehrávalo finále druhé řady PLL.




Na závěr přikládám mapu, kde jsem se snažil vyznačit všechno, co jsem podle obrázků rozpoznal (Kliknutím zvětšíte). Přikládám i odkaz na Google mapy, kde si místa můžete prohlédnout sami. Napište do komentářů, pokud najdete nové místo :). http://goo.gl/maps/0a6s0


Zdroje fotek -  http://www.itsfilmedthere.com, http://www.tripadvisor.com a http://www.livethemovies.com/


2 komentáře:

  1. Děkuju, moc si mi pomohl, já jsem město, ve kterým se to natáčelo hledala už straašně dlouho! Takže ti strašně moc děkuju!:O Já jsem hledala i Ariin dům a tak, ale nejde mi to do pozice, kdy můžu jet ulicemi, jde mi to jen ze zhora:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rád! :-) Bohužel ulicí projíždět nejde, protože tam je snímací kamery google maps nedostaly :(

      Vymazat