2012/03/17

Justin v roce 2009, teď je to 5x horší

Znáte ty "meme" obrázky? Jasně že znáte. Dnes mě opravdu dostal jeden který - vlastně se podívejte sami.


Před tím, než začnu "pomlouvat" 13-ti leté holky, které velmi mají rádi skupinu zmíněnou nahoře, musím poznamenat, že jsem členem skupiny na facebooku "We Want One Direction In Slovakia" a jsem fanoušek těchto chlapců, resp. jejich hudby. Čeho ale opravdu fanoušek nejsem jsou jejich fanynky na twitteru a na zmiňovaném facebooku.


Tak si to skryj a nekritizuj Štefl!

"ÁÁÁÁÁÁ oni jsou tak zlatí, Harry má super vlasy, áááá Liam na nákupech" a další titulky u fotek, které administrátorky skupiny na facebooku denně přidávají. Kdyby u těch fotek se alespoň napsalo nějaké užitečné info. Počkat! Ono to vlastně není potřeba :) Holčinám stačí vidět fotku a titulek ":)))" nebo "On je taaak zlatýýý" s podpisem adminky a je to.


@Harry_styles how are you ? Follow me please ♥ 12
@Harry_styles how are you ? Follow me please ♥ 13
@Harry_styles how are you ? Follow me please ♥ 14

A takhle bych mohl pokračovat dál (15,16,17,18....) do té doby, než mě ten Harry bude sledovat. Omlouvám se dopředu uživatelce twittru za následující screen toho co ona tam včera "nacvičovala", a na moje "To už by asi možná stačilo ne ?" odpověděla "ještě ne :))". A opět se tuším i znovu vracím tedy k bodu  1 - Tak si to skryj a nekritizuj Štefl!


Jednou jsem četl ve zmiňované skupině na facebooku, že Harry opravdu začal sledovat jednu z "Directioners" (pozn. autora - pro ne-znalce Directioners znamená být mega moc velká fanynka 1D), to muselo být ale pozdvižení. 

Na závěr tedy jenom asi to - dobře fajn, buďte si na twittru, facebooku, MySpace, na Twitcam a kdekoliv jinde, jen se zamyslete nad tím, jestli tohle je ta správná cesta, aby jste dosáhli vašeho cíle. A pokud nyní budete mít nějaké výhrady k tomuto článku, napište je, budu rád - ale nejdříve si opět přečtěte začátek tohoto článku. 




1 komentář: