2013/07/19

Takové ty dojemné seriálové momenty

Dnes jsem se rozhodl napsat něco velmi dojemného - sestavit můj osobní žebříček TOP 5 nejdojemnějších seriálových momentů.Na začátek bych chtěl taky poprosit abyste mi pak tweetli nebo napsali do komentářů ten Váš nejdojemnější seriálový, ale klidně i filmový, moment.


// 5 - Vánoční díl v 8. řadě seriálu Námořní vyšetřovací služba (NCIS)

V NCIS se čas od času dějí zázraky a to hlavně, když jsou Vánoce. Malý chlapec má maminku na misi v zahraničí a nemůže s ní svátky strávit. Agent NCIS McGee ovšem zařídí, aby ji alespoň mohl vidět.


// 4 - Zoufalé manželky - poslední díl ever

Dlouho jsem přemýšlel co dát na místo 4. Konce jsou dojemné prostě pokaždé. Nejhorší jsou ale takové konce, kdy už víte, že je to opravdu konec všech konců a žádný jiný už nebude. Další ukázka je z posledních minut seriálu Zoufalé manželky.


// 3 - Odchod Chrise Moylese z ranního vysílání BBC Radio 1

Možná si řeknete, proč do seriálových momentů tahám rádio. Odchodem jednoho z nejdéle moderujícího moderátora BBC Radio 1 se totiž uzavřel jeden velký seriál. Poslední Chris Moyles Show byla tak ohromující, že i Vás možná závěrečná část dojme.



// 2 - Jak jsem rozveselil Robin

Další ze scén je opět z vánoční epizody - tentokrát ze seriálu Jak jsem poznal vaši matku. Ty vánoční díly umí dělat divy. K tomu není potřeba dlouhý komentář, jednoduše Ted chce rozveselit Robin. Omluva za kvalitu - lepší jsem na YT nenašel.



// 1 - A jde se do finále - opět do dalšího finále

Seriál, který mě oslovil teprve nedávno a já rozhodně vím, že scény, které nabízím teď na prvním místě, budou stát za to. Je jich víc, protože na internetu si BBC chrání svá autorská práva - a to velmi dobře. Doporučil bych Vám se podívat na celý 5. díl 7. řady seriálu Doctor Who - tady je je alespoň pár scén posledního setkání Doctora s Amy a Rorym.





 Mějte se moc a fajn a užijte si víkend! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat