2013/04/16

Jak obdivuji CNN

No vlastně, tohle je další zavádějící nadpis článku, protože já CNN vůbec neobdivuji, nemám rád jejich pojetí zpravodajství, nemám rád ty doslova ukřičené moderátorky a nemám rád ani ty neustálé reklamy. I když vlastně zlatě reklama než uječená moderátorka. Čím si mne ale CNN rozhodně získala a za co jí velmi, ale opravdu velmi obdivuji, bylo včerejší informování o situaci v Bostonu.



Včerejší mimořádná událost v Bostonu, kde při tradičním maratonu zahynuli 3 lidé, mě donutila přepnout na zpravodajský kanál CNN Int., protože ČT24 sice informovala, ale v tu chvíli jsem prostě potřeboval víc. Tyto mimořádné události mě vždycky tak nějak vnitřně přitahují. Po pěti minutách sledování Cable News Network už jsem chtěl přepnout, když v tu chvíli přišel ten okamžik, díky kterému jsem byl naladěn celou noc.

CNN zhruba hodinu po výbuchu dvou bomb dokázala připravit speciální program, to je jedna věc. Ta druhá je ta, že ve všem tom spěchu a chaosu také dokázala připravit neskutečně výbornou prezentaci na dotykové obrazovce, kterou známe i z našeho vysílání - Události, vysílání Studia 6 nebo Noční TN. Moderátor vypadal jak kdyby to dělal každý den, jak kdyby se ničeho nebál, klikal tam na to jedna báseň - ukazoval například místo události s obrázky z Google Street View, doslova tam projížděl ulici a ukazoval přesná místa.

To je možná ta věc, která mi u nás trochu chybí. Ta spontánnost a "ničeho-nebojácnost". Máme se co učit.


Žádné komentáře:

Okomentovat