2015/06/07

Záchod.

Tento příběh není nijak fekální, tedy pokud vám nevadí slovo čůrat. :-)


Předpokládám, že každý z nás už zažil asi někdy situaci, kdy extrémně potřeboval využít toaletních služeb a prostě si co nejdříve odskočit na malou. Nebylo by hezké se počůrat přímo v metru, v tramvaji, nebo uprostřed náměstí (i když to tam někdy smrdí natolik, že si říkáte, že se tam opravdu někdo....).

V neděli odpoledne jsem se rozhodl, že zajdu do kavárny. Předpokládal jsem, že se tam nějaký čas zdržím. No a protože nejsem fanoušek veřejných toalet a opravdu je vyhledávám jen v nouzi nutné, využil jsem tedy služby záchodu ještě před odchodem z bytu. V kavárně jsem se zdržel asi 2 hodiny, dal jsem si kávu a několik sklenic vody. Při odchodu jsem sám sebe ujistil, že to opravdu vydržím na toaletu nejít. Jenomže, znáte to, dáte se do pohybu a všechno je najednou jinak. Teď ale co s tím. Měl jsem pocit, jak kdybych vypil tak 10 čajů a 10 litrů vody. Na stanici I.P. Pavlova, kde jsem nastopil na metro, jsem se stále ale snažil na danou věc nemyslet a myslet prostě na všechno jiného jen ne na vodu. Metro jelo až za 8 minut a tak to bylo neskutečných 480 sekund čekání. Jindy by mi to nevadilo, ale v tu chvíli jsem proklínal celý dopravní podnik za dlouhé intervaly ve večerních hodinách.

Metro přijelo. Vystoupil jsem hned o zastávku dál - tedy na Muzeu a rohodl jsem si jít do místního Starbucksu, kde už prostě budu muset vykonat tu věc, protože jinak by mi asi prasklo břicho - v tom lepším případě. Přišel jsem do SB a začal řešit otázku, jak se na toaletu dostanu. Je mi to prostě blbé přijít do kavárny nebo obchodu a bez toho abych si tam něco dal, jít ihned na záchod. Ve SB mají ještě tu speciální vychytávku, kde musíte před vstupem na toaletu zadat kód, který máte napsaný na účtence (nechci vědět, kolik lidí se už kvůli tomu zadávání počůralo před záchodem).V neskutečných křečích jsem vystál dlouhou frontu, objednal si malý čaj, vytrhl baristovi účtenku z ruky a s čajem a účtenkou jsem rychle vyrazil na záchod. Jestli jste někdo někdy byl v "horním" SB na Václavském náměstí, tak asi víte, že musíte po schodech nahoru - další neskutečná překážka pro lidi co potřebují IHNED na záchod.

Zadal jsem kód, vykonal potřebu, a s úsměvem jsem odešel zpět do metra. Teď to jsou asi 2 hodiny po celém tomto toaletovém incidentu a já přemýšlím nad tím, jaká bude moje noc. Protože tím, že jsem si ve SB dal čaj, jsem sputil celý koloběh znovu. A protože je večer, tak mám asi před sebou noc strávenou na záchodě - diky Bohu, že už na tom, který mám doma.

1 komentář:

  1. Díky, tahle povídka mi úplně připomněla to, jak jsme rekonstruovali náš záchod a sháneli si k nám třeba takový stojan na toaletní papír . Hodně srandy bylo při té rekonstrukci, takže díky za vzpomínku :-)

    OdpovědětVymazat